Veiklos kokybės įsivertinimas

Atnaujinta: Penktadienis, 24 lapkričio 2017

2017 m. spalio mėn. atliekamas platusis įsivertinimas, o 2017 m. lapkričio – gruodžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė vertina 2 srities „Ugdymasis ir mokinių patirtys" temas 2.2. ,,Vadovavimas mokymuisi", 2.3. „Mokymosi patirtys".

Progimnazijos veiklą 2017-2018 m. m. vertina Progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė:

Jūratė Paulauskienė – grupės vadovė
Rasa Navickienė
Jolanta Buzienė
Aušra Adomaitytė
Milda Viltrakienė
Genovaitė Kančelskytė
Rita Nemanienė
Loreta Vytienė

Darbo grupės veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Lina Senkuvienė

 

PROGIMNAZIJOS 2017 M. SITUACIJA PAGAL MOKYKLŲ TINKLO PERTVARKOS 2016–2020 METŲ BENDROJO PLANO PAGRINDINIUS REZULTATUS (siųsti)

PROGIMNAZIJOS UGDYMO(SI) APLINKA DINAMIŠKA, ATVIRA, FUNKCIONALI (siųsti)

 

2017 m. sausio – kovo mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko srities ,,Rezultatai“ 1.2. temos ,,Pasiekimai ir pažanga“ vertinimą. Pasirinkus vertinimo šaltinius ir metodikas buvo atliktas giluminis šios temos vertinimas. Vertinimo išvados ir rekomendacijos aptaros ir pristatytos administracijos, mokyklos tarybos, mokytojų tarybos posėdžiuose. Atsižvelgiant į įsivertinimo išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.

 

2016 m. lapkričio – gruodžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė atliko srities ,,Rezultatai“ 1.1. temos ,,Asmenybės branda“ vertinimą. Vertinimas buvo atliekamas atsižvelgiant į Atnaujintus mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklius.

Esminiai vertinamo rodiklio aspektai:

  • Savivoka ir savivertė
  • Socialumas
  • Gyvenimo planavimas

Atliekant vertinimą buvo parengtas klausimynas (klausimynas sudarytas atsižvelgiant į NMVA rekomendacijas) ir vykdoma apklausa.

Įvertinto progimnazijos veiklos rodiklio ,,Asmenybės branda“ išvados ir rekomendacijos bei apklausos rezultatai pristatyti mokyklos tarybos, administracijos bei mokytojų tarybos posėdžiuose.

 

2016 m. vasario- balandžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė vykdė srities ,, Mokyklos kultūra“  temos ,, Mokyklos ryšiai“   giluminį vertinimą. Atliekant giluminį progimnazijos veiklos vertinimą, buvo renkama informacija naudojant interviu, dokumentų analizės metodiką.

Įvertinti trys progimnazijos veiklos rodikliai:

1.4.1.Mokyklos vaidmuo vietos bendruomenėje  – 3 lygis., 

1.4.2. Partnerystė su kitomis institucijomis - 3 lygis., 

1.4.3. Mokyklos įvaizdis ir viešieji ryšiai - 3 lygis.

Įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti administracijos, mokyklos  ir mokytojų tarybos posėdžiuose. Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.

 

2015 m. lapkričio - gruodžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė vykdė srities ,,Mokymas ir mokymasis“  temos ,,Mokymo ir mokymosi diferencijavimas“   giluminį vertinimą.

Atliekant giluminį progimnazijos veiklos vertinimą, buvo renkama informacija naudojant interviu, dokumentų analizės bei apklausos metodiką. Apklausoje dalyvavo 5-8 kl. mokiniai, mokytojai, 1-8 kl. mokinių tėvai. Įvertinti du progimnazijos veiklos rodikliai: ,,Mokymosi poreikių nustatymas“ (3 lygis) ir ,,Mokymosi veiklos diferencijavimas“ (3 lygis).

Progimnazijos veiklos srities ,,Mokymas ir mokymasis“  temos ,,Mokymo ir mokymosi diferencijavimas“ įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti administracijos, mokyklos  ir mokytojų tarybos posėdžiuose. Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo.

 

2015 m. vasario - balandžio mėn. progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė vykdė srities ,,Pagalba mokiniui“ temos ,,Pagalba planuojant karjerą“  giluminį vertinimą.

Įvertinti trys progimnazijos veiklos rodikliai:
Pagalba renkantis mokymosi kryptį – 3 lygis.
Pagalba renkantis mokyklą – 3 lygis.
Profesinis švietimas – 3 lygis.
Progimnazijos veiklos srities ,,Pagalba planuojant karjerą“ įsivertinimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos pristatyti administracijos, mokyklos  ir mokytojų tarybos posėdžiuose. Atsižvelgiant į pateiktas išvadas ir rekomendacijas, priimti nutarimai dėl progimnazijos veiklos tobulinimo ,,Pagalbos planuojant karjerą“ srityje.

• Progimnazijos veiklos įsivertinimas vykdomas remiantis ,,Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo  ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika“ (2016 m.)

• Progimnazijos veiklą 2016-2017 m. m. vertina Progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė:

Dalia Ralytė – grupės vadovė

Rasa Navickienė

Jolanta Buzienė

Regina Kėblienė

Lina Pipinienė

Genovaitė Kančelskytė

Rita Nemanienė

Ingrida Strockienė

Darbo grupės veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Lina Senkuvienė

 • Progimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupės veiklos planas (siųsti...)

 

2011M. SAUSIO 17-21 DIENOMIS ŠIAULIŲ ,,ROMUVOS“ PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE  BUVO ATLIKTAS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS VERTINIMAS

 

Svarbiausi išorinio vertinimo rezultatai

Mokyklos bendruomenė didžiuojasi mokykla ir kuria jos įvaizdį.

Palankus mokymuisi klasių mikroklimatas.

Veiksmingas mokyklos bendravimas, bendradarbiavimas ir partnerystė su kitomis

įstaigomis.

Aktyvūs ir motyvuoti mokiniai pamokoje.

Geri mokinių akademiniai pasiekimai.

Visapusiškai rūpinamasi mokiniais. Sėkmingai įgyvendinamos gabių ir specialiųjų poreikių     mokinių ugdymo programos.

Paveiki vidaus įsivertinimo sistema ir tikslingas rezultatų panaudojimas.

Ugdymo įstaigos vadovai sėkmingai įgyvendina mokyklos strategiją.

Efektyvi mokyklos turto ir lėšų vadyba.

Vertintojų komanda išskiria ir pažymi, kad sėkmingai įgyvendinta mokyklos

reorganizacija ir ryšiai su Šiaulių ,,Romuvos“ gimnazija sudaro palankias galimybes ugdymo

proceso tęstinumui ir tenkina abiejų įstaigų bendruomenių poreikius.

Išorės vertintojų komanda dėkoja visai mokyklos bendruomenei už geranoriškumą, bendravimą, bendradarbiavimą, svetingumą, puikias darbo sąlygas.

Tuesday the 12th - Romuva.