Projektų sąrašas

Atnaujinta: Trečiadienis, 14 birželio 2017

PROJEKTAS "LIETUVA IR LENKIJA - BENDRU KELIU. VIETOS IR ŽMONĖS, KURIE MUS JUNGIA"

Šiaulių "Romuvos" progimnazijos septintų klasių mokiniai: Jokūbas Andrulis, Vakaris Stackevičius, Benas Bartaševičius, Arnas Bagočius, Norvydas Tuomėnas , vadovaujami etikos mokytojos Violetos Višniauskienės nuo š.m.vasario mėnesio dalyvavo edukaciniame projekte "Lietuva ir Lenkija - bendru keliu. Vietos ir žmonės, kurie mus jungia". Mokiniai ruošė pristatymus apie Šiaulių miesto senosiose kapinėse palaidotus lenkų kilmės žmones, apie Šiauliuose gyvenusį ir dirbusį ilgametį chirurgą - onkologą Viktorą Zažeckį, apie lenkų bajoro Pliuškevičiaus šeimos dvarą Gegužių kaime, ieškojome "Aušros " muziejaus archyvuose žinučių, ar radinių, tinkančių mūsų projektui.
Birželio 9 dieną visi projekto dalyviai buvo pakviesti į baigiamąją projekto šventę Vilniuje, Lietuvos neformaliojo švietimo centre.
Iš viso šventėje buvo pristatyta 31 projektas, sužinojome,kad šiame projekte dalyvavo 128 mokiniai ir 21 mokytojas.Už dalyvavimą visi gavome padėkos raštus, vaišinomės, bendravome . Po renginio dar 2 valandas klausėmės įdomių gido pasakojimų Vilniaus senamiestyje.Grįžome namo pavargę, bet pilni įspūdžių.


 

 

PROGIMNAZIJOS MOKYTOJAI DALYVAVO ERASMUS+ KA1 (ASMENŲ MOBILUMAS MOKYMOSI TIKSLAIS) PROGRAMOS PROJEKTO „IKT IR IRT BEI AŠI (ATVIRŲJŲ ŠVIETIMO IŠTEKLIŲ) NAUDOJIMO PROVERŽIS MOKYKLOJE“ PIRMOJO MOBILUMO VEIKLOSE ISPANIJOJE

Mokymasis visą gyvenimą arba nuolatinis mokymasis mokytojams yra ypač prasmingas ir svarbus. Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje 2016/2017 metais vykdomas tarptautinis Erasmus+ KA1 (asmenų mobilumas mokymosi tikslais) programos projektas „IKT ir IRT bei AŠI (atvirųjų švietimo išteklių) naudojimo proveržis mokykloje“. Spalio 17-21 dienomis progimnazijos informacinių technologijų ir anglų kalbos mokytojos Rita Nemanienė ir Gitana Petrušienė dalyvavo projekto pirmojo mobilumo veiklose Ispanijos mieste Valencijoje. Po kvalifikacijos tobulinimo kursų “ICT for Teaching and Learning“ Esmovia mokymų centre, mokytojos patobulino bendravimo ir bendradarbiavimo, komandinio darbo, socialinės žiniasklaidos ir tinklaraščių kūrimo įrankių (ETwinning, Weebly, Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Flickr) bei kitų IKT įrankių (vuvox, checkthis, thinglink, video converter, pdf online, Grockit answers, YouTube mp3, Wordle, StarPlanet, Hohli, Mosaizer, Mooc, Moodle) tikslingą ir efektyvų naudojimą klasėje. Kursų programoje buvo numatytas dalyvių lankymasis Valencijos mokykloje, kuri naudoja bendras mokymosi ir IKT priemones. Po šio apsilankymo mokytojos įvertino IKT, IRT bei AŠI naudojimo poveikį Europos švietimo kontekste. Keisdamiesi ir dalindamiesi gerąja patirtimi su kursų dalyviais iš Europos bei aplankę Ispanijos švietimo instituciją užmezgė ryšius su asmenimis ir organizacijomis, dirbančiomis švietimo srityje Europoje per kasdienį bendradarbiavimą ir tinklų kūrimo veiklą.


 

PROJEKTO „IKT IR IRT BEI ATVIRŲJŲ ŠVIETIMO IŠTEKLIŲ (AŠI) NAUDOJIMO PROVERŽIS MOKYKLOJE“ MOKYMAI ROMOJE

Lapkričio 28 - gruodžio 2 dienomis progimnazijos pagrindinio ugdymo skyriaus vedėja Irena Akmenskienė ir anglų kalbos mokytoja Monika Gaurilčikienė dalyvauja Italijoje, Romoje vykstančiuose projekto „IKT ir IRT bei atvirųjų švietimo išteklių (aši) naudojimo proveržis mokykloje“ mokymuose. Šių kursų dalyviai įgyja ir plėtoja savo skaitmeninių ir socialinių medijų panaudojimo mokykloje kompetencijas, mokosi kurti interaktyvią edukacinę aplinką mokiniams, pasitelkdami atviruosius švietimo išteklius, socialinius tinklus ir internetinius įrankius.


 

LAIMĖTOS LĖŠOS PROJEKTO „IKT IR IRT BEI ATVIRŲ ŠVIETIMO IŠTEKLIŲ (AŠI) NAUDOJIMO PROVERŽIS MOKYKLOJE“ ĮGYVENDINIMUI

 

 

Informacinių technologijų plėtra kelia naujus iššūkius Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos bendruomenei. Reaguodama į kasdieninius informacinės visuomenės pokyčius ir siekdama supažindinti progimnazijos bendruomenę su naujausiomis technologijomis bei jomis įvairinti ugdymo procesą buvo teikta paraiška „Erasmus+“ 1  pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto „IKT ir IRT bei atvirų švietimo išteklių (AŠI) naudojimo proveržis mokykloje“ įgyvendinimui.  Džiugu, kad  mūsų progimnazija yra tarp 23 (iš 337) laimingųjų  švietimo įstaigų, kurių paraiškos atitiko visus vertinimo kriterijus ir joms buvo skirtos Europos sąjungos dotacijos projektams įgyvendinti. Švietimo mainų paramos fondo Bendrojo ugdymo programų vadovas Vytautas Pačiauskas sveikina progimnazijos bendruomenę bei linki sėkmingo projekto įgyvendinimo.

Erasmus+

   


 

TARPTAUTINIO PROJEKTO „INTERNATIONAL VILLAGE - 2016" SLOVAKIJOJE DIENORAŠTIS

Progimnazijos mokinių grupė dalyvavo  tarptautiniame projekte "International Village" Slovakijoje, kurio pagrindinis tikslas sudaryti sąlygas paaugliams iš įvairių Europos šalių komunikuoti su bendraamžiais anglų kalba. Mokiniai dalyvavo skirtingose veiklose: dalijosi patirtimi grupėse, sportavo, išreiškė save meniniuose ir tarpkultūriniuose užsiėmimuose.

Birželio 11-12 dienos

 

Birželio 13 diena 

 

Birželio 14 diena

 

Birželio 16 diena

 

Birželio 17 diena 

 

Mokinių atsiliepimai apie projektą

 


 

Projektas "Tiksint laikui po gruodžio žvaigždėm"

Gruodžio mėnesį mokykloje buvo  vykdomas projektas "Tiksint laikui po gruodžio žvaigždėm". Dorinio ugdymo ir menų mokytojos kartu su mokiniais vykdė įvairias veiklas.

     Penktokai dailės pamokose aktyviai perkėlinėjo guašą iš indelių ant A3 formato popieriaus lapo. Didelių pastangų dėka gimė tapybos darbai apie žiemą. Savo sukurtais darbeliais mokiniai papuošė progimnaziją ir kvietė visus pasidžiaugti paroda ,,Žiemos pasaka". Kūrybiniams ieškojimams mokinius įkvėpė dailės mokytoja Rasa Čepulienė.

     Bibliotekos skaitykloje surengta  paroda "Senoviniai kalėdiniai atvirukai ir eglutės žaisliukai". Mokinių tėveliai ir seneliai išsaugojo savo vaikystėje turėtus eglutės žaisliukus ar gautas atvirutes. Vieniems parodos lankytojams grįžo šilti prisiminimai, kiti naujai pažvelgė į lietuviškas tradicijas ir papročius. Paroda  džiaugėsi visa mokyklos bendruomenė. Ją organizavo dorinio ugdymo mokytojos Violeta Dališanskienė, Violeta Višniauskienė ir technologijų mokytojos Marija Alūzienė, Jolanta Buzienė.

   Rimties pilnu Advento laikotarpiu, šeštokai kartu su dailės mokytoja Rasa Čepuliene tobulino tapybos guašu įgūdžius dalyvaudami progimnazijos projekte „Tiksint laikui po gruodžio žvaigždėm“. Poroje su savo suolo draugu tapė Kalėdinius Gerumo Paukščius. Jais papuošėme progimnazijos duris ir langus. Kiekvienas paukštis snapelyje neša dovanėlę, obuoliuką, uogas...Tai ne šiaip simboliai, tai geriausia, šilčiausia ką galėtume padovanoti artimam, mylimam žmogui, draugui, pasauliui... Gera eiti pro  progimnaziją ir susirasti lange savo paukštelį, parodyti jį draugui, pasigirti močiutei, o gal ir pasididžiuoti, kad prisidėjai prie  progimnazijos šventinio vaizdo.

     Gruodžio 14 dieną vyko bendruomenės  vakaras "Adventas žvakių šviesoje". Į mokyklą po darbų rinkosi 1-8 klasių mokinių tėveliai su savo vaikučiais. Skambant Šiaulių "Romuvos" gimnazijos mokinio Eimanto Medžiūno grojamam kūriniui, tikybos mokytoja Violeta Dališanskienė kartu su vaikučiais pynė adventinį vainiką. Žibintas su degančia žvakės liepsnele  buvo siunčiamas iš rankų į  rankas. Vakaro dalyviai vieni kitiems linkėjo ramybės, gerumo, laimės, atjautos, susikaupimo ir kt. Švč. Mergelės Marijos Nekaltojo Prasidėjimo parapijos mons. klebonas Vytautas Kadys  papasakojo apie Kūčių ir Šv. Kalėdų prasmę, pašventino adventinį vaišių stalą. Etikos mokytoja Violeta Višniauskienė priminė  Kūčių vakarą mus supančius burtus, spėjimus. Tėveliai galėjo išsitraukti iš pintinėlės po vieną daiktą, kuris parodė, kokių reikia tikėtis ateinančių metų. Solistė Laurita Kapačinskaitė (vadovė Virginija Užienė), ansamblis "Lašeliai", solistė Urtė Medžiūnaitė  (vadovė Aušra Kardašienė), ansamblis "Dunduliai" (vadovė Rasa Navickienė) dainomis ir giesmėmis  vakarui suteikė jaukumo ir dvasingumo. Šiaulių "Romuvos" gimnazijos mokytojos Saulė Raubickaitė ir Virginija Užienė su mokiniais  visus mokė adventinių šokių ir žaidimų. Technologijų mokytojos Marija Alūzienė ir Jolanta Buzienė visus pakvietė prie adventinio vaišių stalo. Tėveliai dalinosi savo keptais kepiniais. Renginyje tvyrojo nuoširdumas, paprastumas ir adventinė dvasia.

    Projektas "Tiksint laikui po gruodžio žvaigždėm" – ne vien tik žinių perdavimas, bet ir įvairiapusė vaikų gyvenimo patirties plėtotė, gilesnis šventės esmės pažinimas, meninių įgūdžių formavimas, dorinių savybių ugdymas. 

  

PROJEKTAS „AUGALIJOS PASAULYJE“

Vykdydami projektą „Augalijos pasaulyje“,  6- 8 klasių mokiniai ir  mokytojos Zita Rimkevičienė bei Violeta Dališanskienė spalio 7 dieną  vyko į ŠU Botanikos sodą. Visi grožėjomės rudeniška gamta, įvairiais augalais. Mokiniai kibo į darbą: grėbė lapus, vežė žemes, kasė lysves. Šviečianti saulutė kėlė nuotaiką, o atliktas darbas džiugino sielą. Visi mokiniai spalio 14 d. pasiryžo dalyvauti kitose projekto veiklose.

 

 

 

ŠVIEČIAMOSIOS GYVULININKYSTĖS PROGRAMA

 

Daugelį progimnazijos mokinių domina gyvūnai, jų auginimas ir priežiūra. Dalis 5-8 klasių mokinukų savo ateitį sieja su ūkininko, veterinaro profesijomis. Atsižvelgiant į tai, „Romuvos“ progimnazija teikė paraišką ir laimėjo galimybę dalyvauti Šviečiamojoje gyvulininkystės programojekurią vykdo Lietuvos žemės ūkio ministerija kartu su programos LEADER ir žemdirbių mokymo metodikos centru. Šios programos tikslas yra skatinti vaikų ir jaunimo susidomėjimą gyvulininkyste - supažindinti su Lietuvoje paplitusiomis gyvulininkystės šakomis, gerinti šios srities profesijų įvaizdį. 5-8 klasių mokiniai bus kviečiami dalyvauti įvairiose veiklose, naudotis programos metu gautomis mokymosi priemonėmis. Programa vykdoma nuo 2015 metų lapkričio mėnesio iki 2016 metų gegužės mėnesio. Kviečiame aktyviai dalyvauti!

 

paveiksl

 

 

NORDPLUS JUNIOR 2015 KLASIŲ MAINAI

 Šiaurės Ministrų Taryba Švedijoje skyrė dotaciją tarptautinio projekto „Kaimyninė patirtis ugdant(is) kultūrines, kalbines bei bendrąsias kompetencijas“ įgyvendinimui tarp dviejų mokyklų: „Romuvos“ progimnazijos ir Latvijos Stalbes vidurinės mokyklos.

 Spalio 5-9 dienomis 20 mūsų mokyklos septintų klasių mokinių vyksta į kaimyninę šalį pasisemti patirties ir ja pasidalinti.

 Daugiau apie šį projektą skaitykite čia

Internetinėje svetainėje   http://projectromuvastalbe.jimdo.com/

 Klasių mainų projekto „Kaimyninė patirtis ugdant(is) kultūrines, kalbines bei bendrąsias kompetencijas“, Latvijos Stablės vidurinėje mokykloje, pirmoji diena

 Klasių mainų projekto „Kaimyninė patirtis ugdant(is) kultūrines, kalbines bei bendrąsias kompetencijas“, Latvijos Stablės vidurinėje mokykloje, antroji diena

 VALANDĖLĖ SKAITYKLOJE "KĄ BYLOJA SENOVINIAI NAMŲ APYVOKOS DAIKTAI"

Gegužės 11 d. „Romuvos“ progimnazijos skaitykloje vyko netradicinė klasės valandėlė, kurią organizavo bibliotekos vedėja Liucija Šiaulienė ir istorijos mokytojas Tadas Valantinas.   Šia valandėle norėta užbaigti kelias dienas vykdytą projektą „Ką byloja senoviniai namų apyvokos daiktai“. Įžanginį žodį taręs istorijos mokytojas,  pasidžiaugė visos mokyklos bendruomenės  neabejingumu mūsų buities istorijai ir noru prisidėti prie šio projekto vykdymo. Mokiniai turėjo galimybę pasidomėti kiekvieno eksponato paskirtimi, pamatyti, kaip jis buvo naudojamas, patys paliesti autentiškus buities daiktus. Po to romuviečiai pristatė prezentacijas, kuriose perteikė senovinių daiktų istorijas, nurodė jų paskirtis, paaiškino, kodėl šie daiktai svarbūs jiems ir  jų šeimai. Renginio pabaigoje visiems  palinkėta vertinti ir puoselėti mūsų krašto istoriją, išsaugoti istorinį palikimą ateities kartoms. Džiugu, jog mums visiems  pavyko išgirsti ir pamatyti, ką byloja senoviniai namų apyvokos daiktai...

 SENOVINIŲ DAIKTŲ PARODA

Gegužės 7 dieną mokiniai ir mokytojai buvo pakviesti į skaitykloje organizuojamą parodą. Socialinių mokslų ir dorinio ugdymo metodinės grupės mokytojai V. Višniauskienė, R. Valskienė, Z. Rimkevičienė , V. Dališanskienė, T. Valantinas ir 6- 8 klasių mokiniai vykdė projektą "Ką byloja senoviniai namų apyvokos daiktai?". Mokiniai domėjosi savo tėvų, senelių ir prosenelių gyvenimu, rinko informaciją bei nešė įvairius senovinius daiktus. Mokytojai džiaugėsi taip pat galėdami prisidėti savo išsaugotais senoviniais daiktais bei pasakojimais. Seniausias eksponatas parodoje - 1895 m. maldaknygė. Ją atnešė mokytoja V. Višniauskienė. Istorijos mokytojas T. Valantinas daug eksponatų parvežė iš savo gimtinės - tėvų, senelių, dėdžių ir tetų, kaimynų. Parodoje gausu verpimo ir audimo, svėrimo ir matavimo įrankių, lygintuvų, šventų knygų ir paveikslų, stalo įrankių, austų staltiesių ir servetėlių ir dar  daug kitų eksponatų. Parodos lankytojai domėjosi, klausė ir buvo nustebinti tokia gausa eksponatų.
Išsaugokime savo krašto tautiškumą,  mylėkime brangią tėvynę Lietuvą.


 

PRADINIŲ KLASIŲ PROJEKTAS "SAUGUS, AKTYVUS IR SVEIKAS"

Projektas vykdomas nuo 2004 metų.
Projekto tikslas. Suteikti mokiniams, jų tėvams bei kitiems bendruomenės nariams žinių apie sveikatos saugojimą ir stiprinimą, sveiką gyvenimo būdą, žalingų įpročių profilaktiką.
Projektas vykdomas  Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos aktų, sporto salėse, aikštynuose, stadione, kabinetuose.
Veiklos: mokomosios pratybos („Kiek sveria mūsų kuprinės?“, „Sveikos mitybos piramidė“, „Saugok savo regėjimą“), akcijos („Atšvaitai“, „Plaukime rankas“, „Triukšmo tyrimas“), sprto renginiai, viktorinos, talkos. Projektą kiekvienais metais užbaigiame miesto mokinių konferencija „Saugus, aktyvus ir sveikas“.
Projekto vykdytojai: pradinių klasių mokytojai, mokiniai ir jų tėveliai.

DORINIO UGDYMO PROJEKTAS "ŽINGSNIUOJAME TRADICINIŲ AKCIJŲ KELIAIS"

Dorinio ugdymo projektas "Žingsniuojame tradicinių akcijų keliais" vykdomas nuo 2014-09-07 iki 2015-05-06. Projektui vadovauja etikos mokytoja Violeta Višniauskienė ir tikybos mokytoja Violeta Dališanskienė.  Projekte dalyvauja 5-8 klasių mokiniai.
Projekto tikslas. Ugdyti mokinių socialines, pilietines, kultūrines ir bendrąsias kompetencijas per įvairią kultūrinę, pažintinę, karitatyvinę, pilietinę veiklas bei skatinti jų  dalyvimą  įvairiose tradicinėse akcijose.
Dalyvavome Šiaulių miesto gimtadienio renginiuose, kūrėme sveikinimus mokytojams Mokytojo dienos proga. Vėlinių proga lankėmės senosiose miesto kapinėse ir degėme žvakutes ant apleistų kapų. Minint Tolerancijos dieną,   rašėme "Tolerancijos knygą". Dalyvavome akcijoje "Kalėdinis sveikinimas vienišam žmogui". Mokiniai  pagamintus atvirukus dovanojo Dainų mikrorajono gyventojams. Jungėmės į Šiaulių miesto paramos akciją onkologine liga sergantiems vaikams "Laimės keksiukai". Dalyvavome sausio 13-osios akcijoje "Atmintis gyva, nes liudija", vasario 16 -tai skirtuose renginiuose. 

 

 

SAMARIEČIŲ PROJEKTAS "AKTYVUS JAUNIMAS - STIPRI LIETUVA"

NVO Samariečių projektas "Aktyvus jaunimas - stipri Lietuva" finansuojamas Šiaulių miesto savivaldybės. Projekte dalyvavo Šiaulių J. Janonio gimnazijos, Dainų progimnazijos ir mūsų mokyklos jaunieji samariečiai.

Projekto atlikimo terminas: nuo 2014-01-15 iki 2014-12-15

Projekto tikslas: Formuoti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmeninius, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Ugdyti savanorių lyderystės, darbo su įvairaus amžiaus žmonėmis gebėjimus, organizuoti vaikų užimtumą laisvalaikio metu, ugdyti jų draugystės kūrimo įgūdžius, kurie bus svarbūs tolimesniame socialiniame gyvenime.

Projekto metu mokiniai kartu su mokytoja Violeta Dališanskiene  bendravo su kitų mokyklų jaunaisiais samariečiais, savanoriavo Maisto banko akcijoje, vyko į kultūrinę pažintinę ekskursiją  Tytuvėnus, Šiluvą.


ŠIAULIŲ "AUŠROS" MUZIEJAUS PROJEKTAS "AMATŲ MOKYKLA. MOLINIAI ŠVILPUKAI"

Fondas - ŠAM EDUKACINIS CENTRAS.
Projekte dalyvavo 1-8 klasių 27 mokiniai, kurie lanko neformaliojo ugdymo programą "Menų akademija" užsiėmimus "Keramikos įdomybės" ir "Keramika". Vadovė Asta Venskienė. Projekto trukmė 2014-11-11 - 2014-11-28.

 

 PROJEKTO „EU CLASSROOM EPORTFOLIOS“ VEIKLA LIETUVOJE:
IEŠKOJIMAI, PATIRTIS, DŽIAUGSMAI 

 https://www.youtube.com/watch?v=Ib6edkYrEBo

APIE PROJEKTĄ

Projekto vykdymo laikotarpis: 2013 m. gegužės 1 d. – 2015 m. kovo 31 d.
Projekto tikslas – sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus e. portfelio modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam e. portfelio diegimui mokyklose bei diegimo analizei.
Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti e. portfelio diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.

PROJEKTO UŽDAVINIAI

Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui Europoje naudojamų įrankių analizę;
Sukurti e. portfelio galimus modelius, kurie gali būti naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo tikslais;
Išbandyti praktiškai pasirinktą modelį 24 Europos mokyklose ir atlikti analizę dėl šio modelio diegimo galimybės.

INSTITUCIJOS, DALYVAUJANČIOS PROJEKTE

Airija
Airijos švietimo departamentas (Department of Education and Skills, Ireland)
H2
Nacionalinė mokymo programų ir vertinimo taryba (National Council for Curriculum and Assessment, Ireland)
Nacionalinė egzaminų taryba (The State Examinations Commission)
Vakarų Dublino švietimo centras (Dublin West Education Centre (DWEC)
Microsoft Ireland Operations Ltd.
Austrija
Dunojaus universitetas, Krems, Austrija (Danube University Krems, Austria)
Slovėnija
Slovėnijos Respublikos švietimo, mokslo, kultūros ir sporto ministerija (Ministry of Education, Science, Culture and Sport, Republic of Slovenia)
Nacionalinis Slovėnijos švietimo institutas (The National Education Institute of the Republic of Slovenia)
Nacionalinis tyrimų institutas (The Educational Research Institute (ERI), Slovenia)
Kipras
Kipro pedagoginis institutas (The Cyprus Pedagogical Institute (CPI)
Lietuva
Švietimo informacinių technologijų centras
Bulgarija
Mokyklų kokybės vertinimo centras (The Center for Control and Assessment of the Quality in School Education, Bulgaria)
Ispanija
Galicijos regiono Švietimo ministerija (The Galician Regional Ministry of Education)
Projekto metu bus sukurti ir išbandyti e. portfelio modeliai Europos mokyklose (25 mokyklos iš Airijos, 15 iš Slovėnijos, 8 mokyklos iš Kipro, 6–8 mokyklos iš Galicijos, 10 iš Lietuvos ). Planuojama, kad el. aplanko testavime dalyvaus 96 mokytojai ir 600 mokinių.
Mokyklos, norinčios dalyvauti šiame projekte, iki 2013 m. birželio 5 d. pateikė paraiškas ir dalyvavo atrankoje.

PROJEKTE DALYVAIJA DEŠIMT LIETUVOS MOKYKLŲ

Kauno Jono ir Petro Vileišių pagrindinė mokykla,
Klaipėdos Gedminų pagrindinė mokykla,
Panevėžio r. Velžio gimnazija,
Plungės „Saulės“ gimnazija,
Šiaulių „Romuvos“ progimnazija (6a kalsė, mokytojos R. Nemanienė, G. Petrušienė)
Kauno ,,Santaros‘‘ gimnazija,
Šiaulių Dainų progimnazija,
Tauragės „Šaltinio“ pagrindinė mokykla,
Utenos Krašuonos progimnazija,
Vilniaus ,,Minties“ gimnazija.

MOKYKLŲ, DALYVAUJANČIŲ PROJEKTE GALIMYBĖS

Keletas mokyklos mokytojų turi galimybę dalyvauti mokymuose;
Mokykla turi galimybę nemokamai išbandyti e. portfeliui skirtą programinę įrangą;
Mokykla, mokytojai turi galimybę užmegzti kontaktus su kitų šalių mokyklomis;
E. portfelio įrankis palengvina mokinių vertinimo sistemą;
Mokiniai gali individualiai susikurti ir išbandyti savo individualų e. portfelį.

PROJEKTO VEIKLOS

2015-01-14’15 Projekto „EU Classroom ePortfolios“ partnerių susitikimas Vilniuje
2014-12-17 Elektroninio aplanko pristatymas Švietimo ir mokslo ministerijoje
2014-12-09 Projektas „EU Classroom ePortfolios“ parodoje „Mokykla be sienų 2014“
2014-11-21Atrinktosios projekto dalyvių grupės diskusija Švietimo informacinių technologijų centre
2014-06-18 Vilniuje vyko seminaras „Microsoft Office365“ galimybės e. portfeliui kurti“
2014-06-06 Tarptautinė konferencija „IKT projektai mokyklai“
2014-05-21 Respublikinė konferencija „XXI a. kompetencijų ugdymas kaip atsakas į šiuolaikinės visuomenės poreikius“
2014-04-20 Slovėnijoje įvyko trečiasis „EUfolio – EU classroom ePortfolios“ projekto partnerių susitikimas
2014-03-27 Projekto „EU Classroom ePortfolios“ dalyvių susitikimas Kaune
2014-03-03 Projekto „EU Classroom ePortfolios“ mokytojos -konsultantės Editos Rabizaitės parengtos vaizdo pamokos, kaip kurti elektroninius portfelius „Maharoje“
2013-10-19 Projekto partnerių susitikimas ir mokytojų mokymai Austrijoje
2013-09-28 Lietuvos projekto mokyklų komandų susitikimas Vilniuje
2013-06-11 Projektų vadovų susitikimas Dubline

 

„EU CLASSROOMEPORTFOLIOS“ (EUFOLIO) PROJEKTAS

6a klasės mokiniai, informacinių technologijų mokytoja Rita Nemanienė ir anglų kalbos mokytoja Gitana Petrušienė, dalyvauja projekte „EU ClassroomePortfolios“ (EUfolio). Šiame projekte dalyvauja 7 šalys partnerės: Airija, Austrija, Bulgarija, Lietuva, Slovėnija, Kipras ir Ispanija.
Projekto metu mokiniai kuria individualius el. aplankus (e. portfelius) ir talpina juose savo atliktus darbus. El. aplankai naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo ir įsivertinimo tikslais. Projekto dalyviai mokosi dirbti su „Mahara“ platforma, planuoja toliau modeliuoti e. portfelį ir išbandyti naują „Microsoft Office 365“ platformą. Mokiniai mielai naudoja projekto metu gautus 5 planšetinius kompiuterius. XXI amžiaus kompetencijų ugdyme, e. portfelis – įrankis, skirtas mokinių mokymuisi, įsivertinimui ir grįžtamajam ryšiui gauti.

 

TARPTAUTINIS PROJEKTAS "INTERNATIONAL VILLAGE"

           Jau ketvirtus metus nevyriausybinė organizacija ‘EMPIRE’ organizuoja tarptautinį projektą "International Village" ( http://www.internationalvillage.eu).
       Vienas iš projekto tikslų yra griauti tradicinius stereotipus ir sudaryti sąlygas paaugliams iš įvairių Europos šalių integruotis į visuomenę ir komunikuoti su bendraamžiais anglų kalba.
            Mokiniai iš skirtingų Europos šalių laukiami Slovakijoje, kur jie dalyvauja skirtingose veiklose: dalijasi patirtimi grupėse, sportuoja, išreiškia save meniniuose ir tarpkultūriniuose užsiėmimuose. Mokiniai visą laiką bendrauja tik anglų kalba. Tai padeda jiems išmokti drąsiai reikšti savo nuomonę, mokiniai tampa komunikabilesni, tolerantiškesni, lengviau įveikia iškilusias kliūtis bei paiso kitų nuomonės. Mokiniai turi puikią galimybę iš arčiau susipažinti su skirtingų kultūrų bendraamžiais, pamatyti jų gyvenimą iš arčiau, išgirsti jų gimtąsias kalbas, pamatyti kokie jie skirtingi ir kartu panašūs: mados, muzika, laisvalaikio praleidimo formos, problemos ir jų sprendimo būdai, paauglių poreikiai ir t.t. Tiek mokiniai, tiek mokytojai turi puikią galimybę užmegzti naujus kontaktus.
            
Projektą koordinuoja anglų kalbos mokytoja Rita Šilinienė.



Pradinio ugdymo tobulinimas

   Ugdymo plėtotės centro vykdomas projektas Pradinio ugdymo tobulinimas finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
   Projekte dalyvauja pradinio ugdymo pedagogai, švietimo pagalbos specialistai. Jame dalyvauja ir mūsų mokyklos mokytoja Rolanda Miškūnienė. Visi dalyviai drauge su kompetentingais projekto kuratoriais mokėsi spręsti konkrečias su mokinių kūrybiškumo, praktinių ir problemų sprendimo gebėjimų ugdymu susijusias problemas. Seminarus vedė lektoriai iš Anglijos. Mokytojai buvo supažindinti su mąstymą ugdančių mokyklų filosofija, bei taikomais tose mokyklose mokymo įrankiais – mąstymo žemėlapiais. Projekto dalyviai turėjo galimybę vykti su edukaciniu pažintiniu vizitu į Europos šalių švietimo institucijas, susipažinti su gerąja ugdymo praktika autentiškoje aplinkoje. Mokytoja Rolanda Miškūnienė lankėsi Vokietijoje, kur susipažino su šios šalies pradinių klasių mokinių ugdymu.
   Buvo suorganizuotas konkursas ,,Kuriu, taikau ir dalinuosi“, kur mokytojai siuntė savo parengtas mokymo priemones. Mokytojos Rolandos Miškūnienės parengta priemonė buvo pripažinta geriausia. Jai buvo suteikta galimybė apsilankyti Austrijoje ir susipažinti su Austrijos švietimo sistema.

„EU CLASSROOMEPORTFOLIOS“ (EUFOLIO) PROJEKTAS

Projekto vykdymo laikotarpis: 2013.05.01 - 2015.03.31. Projekte dalyvauja IT mokytoja Rita Nemanienė ir anglų kalbos mokytoja Gitana Petrušienė.

Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 4-8 mokyklas iš Lietuvos ir Kipro). Planuojama, kad el. aplanko testavime dalyvaus 96 mokytojai ir 600 mokinių.

Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.

Specifiniai projekto uždaviniai:

Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę;

Sukurti el. aplanko galimus modelius, kurie gali būti naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo tikslais;

Išbandyti praktiškai pasirinktą modelį 24 Europos mokyklose (projekte numatyta 4-8 Lietuvos mokyklose) ir atlikti analizę dėl šio modelio diegimo galimybės.

Kokia nauda mokyklai, prisijungusiai prie tinklo?

  • Mokykla turi galimybę nemokamai išbandyti el. aplankui skirtą programinę įrangą.
  • Mokykla, mokytojai turi galimybę užmegzti kontaktus su kitų šalių mokyklomis.
  • Mokinių vertinimo sistemos palengvinimas.
  • Leidžia vaikams individualiai susikurti ir išbandyti savo individualų el.aplanką.

Ką mokykla turės atlikti?

  • Mokytojai turės sudalyvauti mokymuose (2-3 dienos) pagal projekto metu parengtą medžiagą
  • Mokytojo pasirinktos klasės mokiniai turės išbandyti kurti asmeninius el. aplankus

Mokytojai turės dalyvauti online diskusijose, pateikti vertinimus dėl el. aplanko taikymo galimybių.

"Netradicinis advento vainikas"

Gruodžio 12 d. progimnazijoje vyko 7-tų klasių kūrybinės dirbtuvėlės "Netradicinis advento vainikas". Mokinės naudodamosi sava patirtimi ir remdamosi technologijų vyresniosios mokytojos Astos Tamošaitytės patirtimi ir patarimais kūrė, gamino vainikus. Kiekviena mokinė stengėsi pagaminti kuo netikėčiausią vainiką ir naudodamos spragintus kukurūzus, foliją, saldainius, kalėdines girliandas, krepinį popierių, makaronus ir kitas medžiagas įvykdė išsikeltą tikslą. Smagių kūrybinių dirbtuvėlių pabaigą vainikavo skaniausi saldainiai.

TARPTAUTINIS "SOCRATES ERASMUS+" PROJEKTAS

Džiaugiamės, kad Romuvos progimnazija užmezgė glaudžius ryšius su Lenkijos, Anglijos, Turkijos, Italijos, Graikijos ir Ispanijos mokyklomis. Šiuo metu yra rengiamas tarptautinis projektas paramai gauti. Tikimės, jog projektas pateks tarp laimėtojų ir mūsų mokyklos mokiniai turės neeilinę galimybę bendradarbiauti su šių mokyklų mokiniais.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wednesday the 23rd - Romuva. Powered by 888 poker bonus code