TREČIOKŲ EKSKURSIJA Į KAUNĄ

Paskelbta: Antradienis, 30 gegužės 2017

Baigiantis mokslo metams, 3b ir 3c klasės iškeliavo į Kauną.
Nuvykę į Kauną, pirmiausia apsilankėme Lietuvos aviacijos muziejuje. Istorijos taku po S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą vaikščiojome ir pasiklausėme įdomių istorijų apie Lietuvoje naudotus sportinius lėktuvus, salėse ir lauko aikštelėje apžiūrėjome Lietuvos ir Lenkijos karinių oro pajėgų lėktuvus, Valstybės sienos apsaugos tarnybos sraigtasparnius.
Mokinių didžiausio susidomėjimo sulaukė muziejaus skrydžių imituokliai. Visi savo jėgas išbandė pilotuojant virtualius orlaivius.
Aplankę Vytauto Didžiojo karo muziejų, vaikai sužinojo, kaip pasistatyti pilį, kaip ją užimti ir apginti, susipažino su pilies gyvenimu, to meto ginklais ir šarvais, karių junginiais ir karybos būdais.
Susipažino su viduramžių Lietuvos karybos raida, sužinojo apie Lietuvoje naudotus kalavijus, kovos peilius, kirvius, ietis, arbaletus ir lankus. Užsiėmimo pabaigoje mokiniai tapo „tikrais kariais" – užsivilko šarvinius marškinius, užsidėjo šalmą ir paėmė į rankas ginklą kalaviją.
Aplankėme ir IX fortą. Ekskursijos metu susipažinome su Kauno tvirtovės istorija, ginkluote ir įgula. Restauruotuose IX forto kazematuose apžiūrėjome atkurtus tikslius pabūklų maketus, gynybinę sieną (požemius).

Informaciją parengė mokytoja Daiva Popovienė

Monday the 11th - Romuva.